Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Garantisigill?

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2002
    Inlägg
    45
    Respekt
    23

    Garantisigill?

    På vilka sätt kan Microsoft märka att man har haft boxen öppnad? Det sitter ju ett Microsoft-klistermärke bakom fronten men förutom det?
    Det känns faktiskt lite klantigt att ha ett sigill där, ganska så åtkomligt ändå. Det är ju faktiskt inte omöjligt att göra åverkan på det av misstag. Då var det ju nästan bättre på den gamla boxen där det satt över en av skruvarna?
    Last edited by pACE; 2006-08-09 at 09:37.

  2. #2
    Registrerade
    Sep 2002
    Inlägg
    45
    Respekt
    23
    Är det verkligen ingen som vet? Har ju öppnat min men nu verkar det som att den kanske är kass. Ska man ta en chansning på att skicka in den ändå?

  3. #3
    Registrerade
    Apr 2005
    Inlägg
    88
    Respekt
    20
    Jag har flashat ett antal boxar nu, och aldrig behöft att ha sönder det lilla klistermärket. Om det är det enda för dom att se om man varit inne i boxen vet jag ej! Annars om du har klistermärket intakt så är det nog bara att skicka in!

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2002
    Inlägg
    45
    Respekt
    23
    Helt intakt är det nog inte tyvärr
    Ska man våga sig på en chansning? Det värsta som kan hända borde ju vara att man får tillbaka den tillsammans med en faktura på tur/returfrakten.

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2006
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    Kan man?

    Plocka ur DVD läsaren utan att bryta sigilet? eller ??

  6. #6
    Registrerade
    Sep 2002
    Inlägg
    45
    Respekt
    23
    Ja, Mrginder verkar ju ha gjort det. Om det nu endast är det enda stället man kan se om den varit öppnad?

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •