Finns det något sätt man kan göra så man kan spela Live gratis? Menar altså att spela spel på internet, som man kan göra med Live Gold.
Finns det något sätt man kan göra så man kan spela Live gratis? Menar altså att spela spel på internet, som man kan göra med Live Gold.
ja det finns ju xbc/xlink, men det är ju inte lika bra som xbox live.
Hörde att en av mina kompisar registrerade sitt live på ett kort som skulle gå ut typ en månad senare, så han behövde inte betala, men jag vet inte hur sant det är.
Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
Nån snackade om att man kunde skapa ett nytt konto bara.. så får man 1 månad gratis. bara göra det varje månad mao
LIVE silver är väl ett sådant paket?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Alla som köper en Xbox 360 får 1 månad gratis Live Gold när man registrerar sitt Live-konto. Det övergår sedan till ett Live Silver när tiden är slut.
och om man gör ett nytt så får man 1 månad gold också. nått sånt.
Bookmarks