Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: DevHook 0.46 - Browser fukked up

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25

DevHook 0.46 - Browser fukked up

Nån mer än jag som har lite strul med DevHook 0.46 ... Efter ett tag när jag använt denna rätt trevliga app så brukar browsern lägga av, den börjar ladda in browsern från MS men lägger av efter ett tag och allt låser sig så det bara är att göra en kall boot ... Försökt hitta en lösning på det men utan någon lycka, är det nån som vet vad man kan göra åt det annat än att återgå till 0.44/045???
    Verkar vara lite stillestånd med updates till DevHook nu när Sony är lite putt på Booster och förmodligen hotat honom med diverse "åtgärder", så en fix kanske dröjer ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Norberg
    Respekt
    21
    browsern funkade inte för mig när jag emulerade 2.71..jag blev sur och installerade 2.6 oxå...då funkade den felfritt..

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Vad kör du för version av devhook då???
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Norberg
    Respekt
    21
    0.46 (DevHook_FULL_Installer_v1.1)

Liknande diskussioner

1. Devhook 0.41d + USB
    By Mesut in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2006-07-01, 19:57
  2. ToxicOS för DMS4 PRO (inkl HD LOADER funktioner)
    By jnk in forum DMS3, DMS4 lite, DMS4 PRO
    Senaste inlägg: 2005-06-29, 16:33

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner