Hej jag har samsungläsare med NME underground chip och bränner med nec ND6500A,,men får det ej att funka har följt anvisningarna.När man stoppar i skivan i 360 står det bara att han inte känner igen skivan,,är det någon som har någon ide..
Hej jag har samsungläsare med NME underground chip och bränner med nec ND6500A,,men får det ej att funka har följt anvisningarna.När man stoppar i skivan i 360 står det bara att han inte känner igen skivan,,är det någon som har någon ide..
Flasha om läsaren istället så du kan göra backuper på samma sätt som alla andra.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ok...Men du vet inte villken brännare och äventuell firmware som ska funka bra till samsung,,har ju bara testat att bränna på en bärbar dator och det kanske inte är så bra..
Bookmarks