Hallå har läst att det ska fungera att spela vanliga orginal x-box spel på 360:an. Undrar om det går att spela kopior också? Är det bara att bränna spelen på samma sätt som man bränner spel till 360?
hilsen/Peo
Hallå har läst att det ska fungera att spela vanliga orginal x-box spel på 360:an. Undrar om det går att spela kopior också? Är det bara att bränna spelen på samma sätt som man bränner spel till 360?
hilsen/Peo
Frågan är besvarad ett antal ggr använd sök funktionen
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Iofs är den inte speciellt bra eller exakt besvarad då ingen här verkar ha känt sig motiverad att göra backup på ett gammalt xboxspel så att det fungerar på en moddad 360. Men ja, istort sett samma sätt som man rippar/bränner 360 spelen med security sector, dual layer skivor osv.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
tack för svaren!
Dual layer skivor ska väl inte behövas när iso-filen är under 4,7 Gb, som dom flesta gamla spelen är på. och ss-filer förmodar jag att det blir svårt att hitta till dom gamla spelen. har en hel del gamla iso filer på spel som vore roligt att prova synd att bara kasta dom om det är möjligt att få dom att fungera! har provat några men det funka inte ! hade då inte några ss-filer.
Pga security sectorns placering krävs dual layer. Du lär inte kunna få någon "gammal ISO fil" att fungera. Du behöver i praktiken tillgång till originalspelet så att du själv kan rippa hela skivan + Security Sector enligt guiderna.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
tack nu slipper jag att lägga ner mer energi på det
Att man rippar/bränner 360 spelen med security sector och på dual layer skivor har jag skrivit innan om inget annat
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks