som topic lyder! gärna nåt ställe där man får bra hastigheter! har kollat piratebay och dc++ men hittar knappt några spel!
som topic lyder! gärna nåt ställe där man får bra hastigheter! har kollat piratebay och dc++ men hittar knappt några spel!
Sökfunktionen på DETTA forum kanske skulle kunna ge några ledtrådar!?
Tack men det går ´ju inte att regestrera sig där!?Original inlägg av Jonnte888
Jo om man får en invite från mig som alla andra typ har fått :-)Original inlägg av Rokko
Jag gav ut min nionde igår Maila mig på mp_cool88@hotmail.com om du vill ha en invite så fixar vi det
---------------------------
Liteon + Verbatim =100% Hitatchi 47DJ
Inte har du lust att fixa en invite åt en stofil som mig, eller?
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Hade börjat med invites nu igen? När jag reggade mig iof typ 6-7mån sedan så var det bara att komma och skriva upp sig =P
Är det många användare som laddar ner Xbox360 spel på torrentleech? , använder bara xbox-sky nu där finns det ju många users på nya spel men väldigt lite svenskar. Mest personer med usel uppkoppling verkar det som.
ravenofoden Har dom invites på xbox-sky?
Nope, det har dem inte!Original inlägg av Jonnte888
Fan synd..Original inlägg av a.m.h
Torrentleech har ju bara hastighet, men rätt få spel..
Nästan 300 users på 99 nights (amerikanska verionen funkar på pal å) på xbox-sky nu, synd bara att det som sagt är lite få svenskar. Jag reggade mig där för två veckor sen, de kanske rensar snart igen.
jag reggade mig för 3veckor sedan, började jobba upp en ratio med min taskiga 1mb lina men innan jag hann komma upp i dom 0.8-1.0 som dom ville så blev kontot deletet. Trist för det är i särklass den bästa torrent sidan för 360 lir. Revolution e oxså ganska hyfsat. Mindre spel men bättre hastighet.
blackcat-games har ett par också... jag hittade lite folk på dc som hade några av spelen jag ville ha
noztradamus har du invites till revolution?
Någon som kan länka till en torrent till Ninety nine nights?
MVH
Mikael Bäck
behövs ingen invite...bara att regga sig på sidan. Ninety nine nights ligger på xbox-sky, tyvärr inte på revolution än.
Fasen också!!!
Registreringen är ju inaktiverad där på xbox-sky.
MVH
Mikael Bäck
javisst jag använder inte mitt konto... lånade ut det till en tysk kompis
Boonz om du vill kan jag prata tyska............
varför det?
så jag kan få låna ditt konto såklart...mitt blev borttaget förra veckan när dom städade upp där. 2veckor drygt fick jag ha det innan det åkte.
usch nej, mitt! :P
Jag skulle gärna vilja ha en invite till torrentleech....går det fixa än?
bitsoup.org har många 360 spel
Bookmarks