Jag har fått det mesta att fungera nu...det var tamejfan glapp i usb-sladden! (Den jag köpte löst asså, inte er sladd)
Tack så mycket!
/Nöjd kund.
PS. Tackar som fan för bra service på telefon oxå![]()
Jag har fått det mesta att fungera nu...det var tamejfan glapp i usb-sladden! (Den jag köpte löst asså, inte er sladd)
Tack så mycket!
/Nöjd kund.
PS. Tackar som fan för bra service på telefon oxå![]()
Måste bara fråga er allihopa här: Har nån lyckats få igång GTA-LCS med devhook0.46?
Jag har testat fyra olika versioner men ingen har fungerat trots att de ska göra det...
Nån som kunde förklara för mig på vanlig svenska hur jag ska göra och vilken version jag ska skaffa...namn och storlek brukar väl räcka på iso:n för att jag ska lyckas antar jag.
Grand_Theft_Auto_Liberty_City_Stories_USA_PSP-ARTiSAN funkar klockrent
även Grand_Theft_Auto_Liberty_City_Stories_EUR_UMDRiP_P SP-LIGHTFORCE
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Jag söker som en liten gris men hittar inte nån av de versionerna nu...skulle nån kunna hjälpa mig med detta?
Nån av versionerna känner jag igen förresten...jag har en på 856034kb och en på 839652kb och ingen har fungerat för mig iaf...en får jag igång ända till psp sybolen med blodft men sen blir fönstret svart och det var med emulerad fw version 2.71.
Kanske nån som e sugen på att byta spel med mig på msn?
Exakt vilka inställningar körde du med och i vilken loader?
Snälla nån barmhärtig själ som vill hjälpa en psp newbie so har blivit djupt förälskad i sin psp....gärna idag så man kan använda den på rasten på jobbet imorrn bitti![]()
Det löste sig...gta rockar verkligen...
anledningen till att vissa gta iso's inte funker är för att dom är patchade för att starta med mph gameloadern.
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
Bookmarks