läste igenom HitachiSamsungTutorialV40Merged.doc men jag såg aldrig varifrån man får ut sina 4 siffror när man ska köra FLASH21.BAT.
Någon som vet var man hittar dessa?
läste igenom HitachiSamsungTutorialV40Merged.doc men jag såg aldrig varifrån man får ut sina 4 siffror när man ska köra FLASH21.BAT.
Någon som vet var man hittar dessa?
Du måste använda din fantasi.
Eller så skriver du något enkelt basic program typ
10: i=rnd(9999)
20: print i
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
....du kan med andra ord använda vilka fyra siffror som helst...tex 1234....Siffrorna används bara för att skapa en katalog på din hårddisk där backup filerna lägger sig. Så skriver du 1234 kommer det alltså att skapas en mapp som heter 1234 där filerna ligger. Easy as that.
Ps: Jag har jäkligt dåligt fantasi därför jag använde 1234
Vi brukar använda 4 sista siffrorna i drivens serie#
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks