Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Toshiba-Samsung_360_Auto_Flasher_v3

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    Toshiba-Samsung_360_Auto_Flasher_v3

    Någon som har flashat sin dvd med Toshiba-Samsung_360_Auto_Flasher_v3 ?

    Jag provade att flasha om min dvd men jag vet inte om jag lyckades eller inte !


  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Den fungerar hur bra som helst.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    May 2003
    Från
    Norrköping
    Inlägg
    17
    Respekt
    0

    Autoflasher

    Sitter med en Toshiba i 360:n och ett Xeno connective kit. Kan jag använda dessa o köra med Toshiba-Samsung_360_Auto_Flasher_v3. Har sett att det verkar som vissa ratar denna och förespråkar manuell flashning. Ni på Psxcare har inte stött på ngr problem med denna flash?

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2002
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    102
    Respekt
    23
    Har kört 3st maskiner med xeno kitet och AutoFlasher 1.1 -> 3.0, 2st med 3.0.

    Det enda konstiga var när jag skulle backa till original på en som var gjord med 1.1, ilegal fileformat och vipps så var DVD död:=(
    PCn bootade inte ens med DVDn i och E65 i boxen.

    Kopplade in power till kitet efter att booten från USB sticket var klart, och döpte om orig.bak till original.bin, sen var den som ny

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2002
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    102
    Respekt
    23
    Just det körde givetvis en manuell mtkflash tillbaka till original firmware med filnamnet original.bin och sedan AutoPatcher 3.0 för att få den senaste Extreme firmwaren.

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Har bränt full auto med Nero och det fungerade inte därför undrade jag om Auto flasher V3 var ok eller inte.
    Testade att bränna Pray med CloneCD istället och det fungerar kanon.
    Skall bränna några till spel idag Full auto och Need for speed

Liknande diskussioner

  1. Toshiba
    By nelz in forum XBOX Backup och Patchar
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-05, 15:59

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •