Hej jag har en amerikansk version av psp som kom innan de fanns i sverige. Jag vet inte vilken firmware version den är för det står ingen bokstav som A,B, C osv... Och vad är skillnaden mellan den amerikanska och europeiska?
Hej jag har en amerikansk version av psp som kom innan de fanns i sverige. Jag vet inte vilken firmware version den är för det står ingen bokstav som A,B, C osv... Och vad är skillnaden mellan den amerikanska och europeiska?
Det är väl i praktiken bara regionen på UMD filmer som skiljer.
Du ser vilken firmware version det är om du letar reda på system information i settings menyerna.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Men det går att titta på divx/xvid mpeg mm ???
du måste konvertera om divX, Xvid, avi m.m. till mpeg 4 då funkar det. använd sökfunktionen. Jag rekommenderar själv psp dvd 9 converter
om du har en 1.50 så rekomenderar jag att du tankar hem en spelare för .pmp och konverterar till det formatet. bättre bild och kortare konverteringstid.
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
Bookmarks