har min ps2 i verikalställ. när jag spelar nhl 2001 så surrar den ganska högt, men om jag lägger ps2 ner så slutar surret. va kan de vara? det är inte så på något annat spel.
har min ps2 i verikalställ. när jag spelar nhl 2001 så surrar den ganska högt, men om jag lägger ps2 ner så slutar surret. va kan de vara? det är inte så på något annat spel.
Ja, jag har så på Zone of the Enders och tekken tag, varför surrar det då när den står upp och inte när den ligger och är det bättre att ha den liggande än stående eller tvärs om?
PS2!!!
När jag köpte min ps2 begagnat av en som jobbar på onoff så sa han att många ps2r inte mår bra av att stå vertikalt, dom hade fått flera anmälningar på hackande spel och att det lät som fan.
Så jag tycker att ni inte ska ha den stående, personligen tycker jag de verkar ganska logiskt att det keffar sig lite om den står upp eftersom skivan måste ju ligga helt skevt...?
Men de e ju bara va jag tror....
Har mitt stående och har alltid haft men jag har inga som helst problem med vare sig ljud eller hackiga spel.
Har mitt stående också. ibland så surrar det men bara lite men "torso" kanske har lite rätt ändå för skivan måste ju ligga lite skevt och det kan ju inte vara så jätte bra eller?
appropå surrande ljud...det är väl fläkten som låter mest tycker jag när man kollar DVD filmer så låter den med ett svagt hummande eller surrande...............eller vad tycker in?![]()
Bookmarks