Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Hur får jag igång Avalaunch igen?

Registrerade
    Aug 2006
    Respekt
    0

Hur får jag igång Avalaunch igen?

Tjena grabbar och tjejer! Nu är det så att jag varit och klantat mig, har lyckats ta bort avalaunch.xbe och avalaunch.xml från C: på min Xbox så nu startar den orginaldashbordet och jag kommer inte längre åt min xbox via tex. ftp. Jag vill så klart få igång avalaunch igen och de två filer jag tog bort har jag kvar på min dator, så om någon har nån idè på hur jag ska kunna lägga in de där filerna igen på C: så är jag oerhört tacksam för svar!

Harè gott!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Boota superdisc. På superdisc finns två olika avalaunch du kan starta med statisk ipadress. Tanken var att man med två xboxar och en superdisc i varje alltid skulle kunna föra över filer mellan boxarna utan något annat än en korsad nätverkskabel. Men ställer du in din pc på en adress i samma subnät som avalaunch så går det lika bra att ftp:a från den.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Aug 2006
    Respekt
    0
    om det fungerar kommer jag att älska dig tills jag dör! håller på att dra hem Superdisc nu

Registrerade
    Aug 2006
    Respekt
    0
    Jag vet inte om jag brände ut Superdisc rätt, men jag brände det via nero, som man brukar göra när man ska bränna en ISO-fil, men sen när jag sätter in den i xboxen säger den bara att den inte kan läsa den.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Brände du på en dvd-r?

Om inte, prova det.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Aug 2006
    Respekt
    0
    Jag brände nu ut superdisc på en DVD-R och denna gång börjar xboxen att läsa in skivan, men man hör bara att den börjar läsa den, sen startas boxen om så att man ser Xbox-loggan och Xecuter 2 nere på skärmen, sen rullar den bara om den bilden hela tiden, alltså startar om boxen hela tiden.

Liknande diskussioner

1. Hur får man igång brända spel
    By codo in forum Xenium Support
    Senaste inlägg: 2009-12-16, 19:29
  2. Överföra HD-spel via nätverk till PS2
    By slicstik in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Senaste inlägg: 2006-03-04, 11:48
  3. Hur kommer jag igång?
    By puppy_145 in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 20:13
  4. IGR, Hur får jag igång det?
    By DwD in forum SmartXX Support
    Senaste inlägg: 2004-11-18, 20:55
  5. Hjälp jag får ej igång halo.
    By NdaKo in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2003-04-09, 14:58

Bookmarks

Behörigheter