Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: modell 75004!

Registrerade
    Apr 2005
    Respekt
    0

modell 75004!

Som sagt jag har slimade 75004 modellen och funkar DMS4 Pro på den? jag hittar inte riktigt någon information om det, visst står alla PS2 versioner men bäst kolla endå!

sist men inte minst vad är 75004 för version? hitta ingen tabell nånstans!

Detta är säker frågor som kommit upp för men tvivlar när gäller 75004, jag hitta inga!
    Last edited by Kenny__; 2006-08-30 at 17:23.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    75004 rokkar iaf, bränner i princip aldrig dvdläsaren till skillnad från 70004 som dör som flugor. DMS4PRO fungerar, men jag rekommenderar matrix infinity eftersom toxic bios/toxic os f.n. inte startar import ps1 spel på nyaste ps two.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Apr 2005
    Respekt
    0
    Ok, tack för tipset, ska jag spana in matrix infinity istället

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi
    75004 rokkar iaf, bränner i princip aldrig dvdläsaren till skillnad från 70004 som dör som flugor. DMS4PRO fungerar, men jag rekommenderar matrix infinity eftersom toxic bios/toxic os f.n. inte startar import ps1 spel på nyaste ps two.
    Hm blev så fundersam på detta att jag måste fråga om det finns det en ny uppdaterad "version" av 75004 som inte pallar HD Connect/ps1 ntsc spel?

Den jag köpte i mars 2006 fungerar utmärkt på alla dessa områden och den är en version 75004 med DMSPRO/toxic OS.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    HD Connect passar INTE på scph-75004

Du lär ha en 70004 om den är modifierad med IDE port osv.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0
    Hm nu vart jag ännu mer nyfiken på konsolen. Kartongen och manualen säger 75004... Ni kan ju i och för sig ha lagt en 70004 i en ny kartong? Vet inte om själva konsolen som för övrigt är helt genomskinlig avslöjar något.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Japp, det är 70004 konsoll i en 75004 kartong. Men oroa dig inte, du har en "bra" version av 70004, ingen av de konsollerna från den sändning din kommer från har haft problem.

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0
    Ah bra att veta, Tackar för svaret. Är absolut inte orolig över konsolen då den har en hårddisk som tar 90% av alla mina spel. Det tillsammans med en mod Ps1 till en del spel gör att ps2 lasern används mycket sällan, och nästan bara till original skivor. Alla konsoler (3) jag har från er fungerar felfritt och ingen har vart i närheten av att gå sönder, inte ens hårddiskarna, (min dator dödar en hårddisk varje år) så jag är mer än nöjd.

Liknande diskussioner

1. Playstation 2 75004
    By mangz in forum Playstation 2 - Övrigt
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 09:59
  2. Vilken modell är era moddade PS2?
    By muppz in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Senaste inlägg: 2004-08-04, 10:30
  3. SCPH-100 ( NTSC-J modell ) vilket chip ?
    By corpsicle in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2004-02-06, 15:53
  4. Modell på XBox?
    By hansol in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-01-01, 22:42
  5. Vilken modell?
    By Fonzi in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2001-12-21, 21:42

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner