Mitt Fifa 2006 har alltså slutat funka! Har lirat det spelet som fan och det har fungerat felfritt fram tills några dagar sen!
När jag startar spelet från evox så kommer bara den gröna evox loggan fram och sen hänger sig xboxet.
Jag har sökt på massa olika forum men hittar ingen lösning.
Har provat olika saker, testat med olika versoner av spelet, ändra inställningar i dashen, provat med andra dashar + att jag har installerat om xboxet med både *********** och superdisc. Har formaterat HDDn också.. Läste i en guide
att man ska ställa in IGR, och det står att det ska finnas på 3 ställen under settings men det finns bara ett ställe för mig.. Kan det bero på att jag har gammla bios eller nått sånt?
Efter installationen med superdisc/*********** så funkar spelet tills jag ändrar internet inställningen till statiskt ip. Då hänger det sig nät jag startar Fifa och när jag ändrar statiskt ip till NO så blir det ingen ändring utan xboxet forsätter hänga sig när jag startar spelet..
Har provat installera om med superdisc och *********** flera gånger men det händer samma sak när jag ändrar till statisktip.
Dom olika versonerna jag provat funkar på olika polares xbox... så det är ju inte dom det är fel på..
Är jävligt less så jag hoppas att någon kan komma med en lösning!
Tack på förhand!
Bookmarks