När ja försöker ändra upplösning i avalaunch så står de bara will not write to eeprom. Vad ska jag göra?
När ja försöker ändra upplösning i avalaunch så står de bara will not write to eeprom. Vad ska jag göra?
Du kanske har för gammal version av avalaunch. Jag kan tänka mig att tidiga avalaunch inte förstår sig på eepromet i en xbox v1.6 t.ex.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Och du lär behöva låsa upp hårddisken. Det är en säkerhetsåtgärd ifall eeprom blir korrupt och du därmed inte kan komma åt hårddiskens password.
Jag rekommenderar att man har smartxx, xenium eller något annat chip med eeprom backup funktion innan man börjar mekka med inställningarna för upplösning i avalaunch eller xbmc. Eller åtminstonde kör något eeprom tool program och gör backup till textfil som man kopierar från xboxen till sin pc.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Har löst problemet.
lägg ut infon till andra åxå då
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks