Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Ännu en tråd om downgrading

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    10
    Respekt
    0

    Ännu en tråd om downgrading

    Jag har problem med att downgrada. Jag kör installationsprogrammet från darkalex, och gör precis som det står. Men när GTA: LCS ska starta och ladda eloader, så händer det ingenting.

    Jag har allt jag behöver, en usb-kabel, 1 st GTA: LCS med rätt version (tror jag. enligt baksidan på förpackningen och alla tips jag sett, så är det rätt. dock är det v. 2.6 uppgradering på disken).

    Faller jag med det faktum att mitt GTS: LCS är patchat? Finns det inte något annat sätt att ordna detta?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Är det 2.6 uppgradering på disken så har du fel version. Skaffa en äldre utgåva, eller kom in till oss.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    Ni finns bara i Sthlm va?

    Har även en fråga angående psp:n i sig. När jag håller i den med bägge händerna, och så att säga vrider till lite- så stänger den av sig.

    Antar att det är något problem med kretkskortet, och frågan är hur mkt det skulle kosta att laga? På en höft, om det är en lödning eller något.

  4. #4
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Det är nog bara köpa nytt om det är nåt hårdvarufel ....
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det är väl 2 års garanti på PSP, så reklamera den
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Ännu en tråd om HD....
    By Pierre Malmros in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2005-01-11, 00:37
  2. Nån som sett v10or i de svenska butikerna ännu?
    By TomasAlmgren in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-07, 01:54
  3. Ännu en tråd om seg nätverkshastighet
    By Johan4130 in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-06-05, 18:35
  4. Ta bort nytt inlägg knappen inne i en tråd.
    By ktd in forum Hjälp med messageboarden
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-10, 16:24
  5. Ännu ett nytt Ps2-chip..
    By crille30 in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-10-19, 12:41

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •