nån som har testat att göra om .avi filer till vcd eller vad det nu var o kunnat spela upp dom på erat ps2??
gick det bra o tar det mycket plats på hårddisken när man konverterar??
nån som har testat att göra om .avi filer till vcd eller vad det nu var o kunnat spela upp dom på erat ps2??
gick det bra o tar det mycket plats på hårddisken när man konverterar??
Ladda hem "Newbies Guide PS2 VCD Player"
från www.megagames.com/ps2/ps2_utils.shtml
Läs sen där hur du ska göra, men tro mig det är inte värt allt besvär =(
Ett tips köp dvd istället
måste man ha en chippad ps2a elle?
o kan man göra det med långa filmer eller bara korta klipp?? nån som lyckats o kan tala om hur det blir...
hej du.. der går fin fint att göra Hela Avi filmer til VCD eller Supervcd Bara man har programen. Oftast Går en film inte in på en cd om man gör den till VCD eller Supervcd då måste man dela filmen på mitten ,, eller ibland till 3 delar. Nero Burningrom 5.5.6.4 med Supervcd Addon fungerar bra till att konvertera om från AVI till Supervcd... VritalDub kan du dela filmena i så du kan bränna in dom på 2 cd.ar. MVH Micke P
hejs
För er som har en chippad PS2 kan höra av sig till mig via ICQ: 51 84 38 13
Jag råkar nämligen ha en VCD spelare till PS2an (mjukvara)
Eyy, Hansi har du testat miniDVD med PS2an nån gång? läste att det funka om man hade DVD Region Free`???
Nej, det har jag inte testat. Inget intresse...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks