Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Hdtv ;)

Registrerade
    Sep 2006
    Respekt
    0

Hdtv ;)

Tjaaa jag har en tv som stödjer 720P, och har en high defenition av pack kabel när jag spelar spel som stödjer 720P blir det jätte bra och skarp bild, men när jag speler spel som bara stödjer 480P så blir det lika dålig bild som när jag hade scart kabeln som följde med :S är det nå fel eller ska det vara så?

Tacksam för svar

Mvh

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Din tv trollar nog en hel del med videosignalen när du kör via scart för att utnyttja den högre upplösningen. Detta gör att du inte ser så stor skillnad.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Sep 2006
    Respekt
    0
    Okeej :/ så det går inte att göra på nå sätt så att det blir lite bättre även med spel som bara stödjer 480P?

Mvh

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Det är nog redan bra bild, bara du som blivit bortskämd.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Sep 2006
    Respekt
    0
    Okeej... Nej, det tycker jag inte... tyckte bara att det blev sämre bild på vissa spel när jag bytte till denna tv från en crt...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Den kanske är kass på scaling då. Eller så är den så skarp att du ser begränsningarna i upplösning jämfört med en crt tv som kanske är lite luddigare och därmed döljer ful grafik :-)

Registrerade
    Sep 2006
    Respekt
    0
    Kanske det ja
    Tack för hjälpen

Liknande diskussioner

1. Allt om HDTV & riktlinjer för HDTV
    By Master_nemo in forum High Definition (HD-stöd) på XBOX
    Senaste inlägg: 2005-08-15, 21:17
  2. HDTV, får ej fram alternativen i msdash
    By nisseberra in forum High Definition (HD-stöd) på XBOX