Hej, mitt första inlägg här. Flashade min hitachi drive hos PSX för en tids sedan, jag har inte version 3.0, men funderar på att skaffa.
Jag läste i en annan tråd om en kille som hade tankat updates ifrån MS genom Live och sen slutade spelen att fungera.
Ironlord skrev i denna tråd
"" Det där är jag verkligen sugen att ta reda på eftersom flera av mina brända spel helt plötsligt slutat att fungera. Satt och körde ett spel och tog sen ut skivan och bytte spel men det gick inte att läsa den skivan. Prövade med ett annat spel, samma sak där. Satte i det spelet jag körde först, och hör och häpna, det funkar inte längre. Man kan ju undra om det var så klokt att tanka ner updates till spelen, har MS gjort en egen uppdatering som gör att brända spel inte längre funkar? Lite klarhet i detta vore på sin plats... ""
Det här kommer ju att börja hända och jag tror det skulle vara bra om vi hade en klistrad tråd om folk som börjat uppleva dessa problem, vilka läsare dom har, vilka spel och framför allt vilken firmware dom har på xbox'et.
Nån som hört nå mer om dessa typer av grejor? Skriv gärna i denna tråd då.
Mvh
Snyder
Bookmarks