Sida 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Visar resultat 121 till 129 av 129

Diskussion: crashbox 360...ruttet M$

  1. #121
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    om man redan fått hem kartongen och sedan ångrar sig med o skicka in den får man betala nått då?


    (har kört heat gun på min box och den funkar igen )

  2. #122
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Tja, som du vet heter ju grundaren av microsoft "räkning" i förnamn...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #123
    Registrerade
    Sep 2004
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    602
    Respekt
    0
    Jag tycker iaf att dom är väldigt generösa med servicen. Kommer hem och hämtar den i dörren helt gratis

  4. #124
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av weeh Visa Inlägg
    Jag tycker iaf att dom är väldigt generösa med servicen. Kommer hem och hämtar den i dörren helt gratis
    ´

    jo de sant.

    men som han PÅ MS support sa till mig "om dom ser att boxen har varigt öppnad så får man betala allt" tror inte att det är så biligt med frakt till tyskland o tillbaka med UPS. fast det var Jetpak som kom med retur boxen till mig... en glad gubbe som sa att jag kunnde ringa när jag ville så skulle han hämta lådan

    han har säkert redan fått betalt av MS

  5. #125
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    Men... Jag köpte ju min begagnad på ******* och det stod inte nått om att den varit öppnad ;D

  6. #126
    Registrerade
    Sep 2004
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    602
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av LjumLjum Visa Inlägg
    Men... Jag köpte ju min begagnad på ******* och det stod inte nått om att den varit öppnad ;D
    Tror inte microsoft bryr sig :P

  7. #127
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det är bara att stå på sig eftersom du har svenska konsumentköplagen på din sida. Är det mindre än 6 månader sedan inköpet så måste leverantören bevisa att felet inte funnits i apparaten redan från början. Klagar dom på att den var öppen så säger du att innehållet i lådan du fick i butiken verkade vara lite i oordning och att det säkert beror på att dom tagit den i retur av en annan kund. Vi handlare har det inte alltid så lätt, även om många försöker slingra sig och utnyttjar kundens bristande kunskap om dennes rättigheter...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #128
    Registrerade
    Sep 2004
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    602
    Respekt
    0
    Tolkade det som han hade köpt den begagnad på t.ex b l o c k e t. Men han kanske menade att den var begagnad fast han köpte den i en affär.

  9. #129
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    Om jag ska vara ärlig så menade jag nog igentligen att jag hade köpt den ny men att jag skulle dra en fuling om dom började bråka . Det här problemet har ju faktiskt inget att göra med att man öppnat den. Då har jag heller ingen större lust att stå för några utgifter (även fast som du säger så är risken stor att ms bryr sig föga) Det verkar ju dock som många kommit undan ändå och xboxen är i rätt sjysst skick oxå så svårt se från utsidan att den varit i slagsmål med en skruvmejsel. Sen beror ju lite på om dom nu öppnar de här lådorna eller slänger dom direkt i kärnreaktorn.

    Den som väntar får se. Dom diskuterade 120 dollarna är ju ändå billigare än en ny box.

Sida 5 av 5 FörstaFörsta ... 345

Liknande diskussioner

  1. Commodore4eva Xtreme Firmware for Hitachi-LG 47D Xbox 360 DVD Drive
    By samplehead in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 96
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 00:05
  2. Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden
    By jarkko in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 194
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 18:11
  3. Xtreme firmware 3.1 for TS-H943 Xbox 360
    By Kiwimannen in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-28, 16:34
  4. Xtreme firmware 3.0 for TS-H943 Xbox 360
    By arvdal in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 11:22
  5. Crashbox 360
    By SlayerX_ in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-15, 22:59

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •