Jag funderade på att köpa ett chipat Xbox 360 med Aladdin chip och undrar om det då går att spela importerade spel?
Sen för att köra xbox live måste man väll stänga av chipet och kan man då starta dom importerade spelen i xbox live?
Jag funderade på att köpa ett chipat Xbox 360 med Aladdin chip och undrar om det då går att spela importerade spel?
Sen för att köra xbox live måste man väll stänga av chipet och kan man då starta dom importerade spelen i xbox live?
Aladin chip till 360????
Finns EJ
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Finns visst.
Aladdin gör billiga nme360 kloner. Dom kostar c:a 100:- i inköp. Jag skulle inte rekommendera dom, men det är möjligt att jag köper hem några eftersom dom är billiga och det kanske är någon som av någon konstig anledning hellre löder än flashar sin drive.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag menade modifierad med aladdin men här har du länken till sidan
...länken borttagen, någon som SÄLJER piratspel, urk.
Last edited by Black_Fire; 2006-09-08 at 12:53.
Hur vet du att det är piratspel och inte importerade?
Last edited by pege63; 2006-09-08 at 13:21.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Därför att ett piratspel inte blir mindre pirat för att du importerar det. Man får ju vara riktigt svag i intellektet om man tror att det är ORIGINALSPEL det handlar om.Original inlägg av Black_Fire
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks