Kanske borde vi skriva våra gamertags här så kan vi skicka invite till varandra och spela online osv alltid roligt att ha lite fler svenskar i Friends list
Så posta era tags här så kan vi ha roligt!
Kanske borde vi skriva våra gamertags här så kan vi skicka invite till varandra och spela online osv alltid roligt att ha lite fler svenskar i Friends list
Så posta era tags här så kan vi ha roligt!
NeoElazul heter jag på Live, bra att du sade det, nu måste jag köpa ett Goldcard nästa gång jag åker in till stan bara för det ^^
Spelar just nu: Enchanted Arms
Jag ska byta tag men skriver sen när jag bytt... Du kanske ska skriva ditt eget också eller kör du på Postal?
hehe sant men jag addar alla som skriver här så mig lär du inte missa
klaring heter jag på xbl
Whoever came up with
"THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
musta been kickin' some ass!
gamertag: noztradamus
gamertag Badruby
Xbox 360 samsung extreme firmware
Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
PsTWO V14 Matrix infinity
Gamecube Qoob
Ps.
Även den starke får ta i när han skiter.
joewson heter jag .. Fast jag kör nästan bara Saints Row och Call of duty 2, men jag är urkass på båda :P:P.. Men jag får väl öva ett tag till, ska spela nu bara för det Hade varit roligt och få lite vänner på listan som också spelar saints row och cod2
panicmango spelar mest nhl07 nu
1-1 Postal...när ska vi ha ett avgörande? :-)
Jag / butikens xbox loggar in som HAISWE ibland
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks