Varför säljer ni inte nme-360?
Varför säljer ni inte nme-360?
Eftersom det är ett skitchip som vi inte kan rekommendera våra kunder.
Vill du ha ett liknande chip fast billigt kan jag ta hem aladdins klon av det och sälja för ett par hundralappar. Men det är alltid bättre att bara flasha om driven just nu.
Ett BRA chip i mina ögon borde likna gamla XBIT chippet med en USB kontakt för uppgraderingar.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag ville inte propagera för att det var ett bra chip, undrade bara varför Jag kan inte häller se några fördelar med det..
Från det ena till det andra. Är en modifierad firmware vidare framtidssäkert? Om ett chip, liknande XBIT, släpps - får man retuerna xboxen till er så ni omställer firmwaren och i sin tur chippar det?
ligger i valet och kvalet om att köpa erat paket..
Det är extremt enkelt att uppgradera en modifierad firmware eller återställa till original. Bara koppla in dvdläsaren till en pc och köra rätt program. Och som det är nu fungerar modifierad firmware med senaste patcharna mycket bättre än nme.
Självklart kan vi återställa din 360 till original firmware i samband med framtida chipmontering.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Låter bra, då beställer jag ett paket : D
tack
*smeker sitt x-bit chip* i wubble it!
Bookmarks