Funkar de o koppla in en extern hdd till xbox360 och lyssna på musiken o kolla på filmer som finns på den?
isf ska de vara nån speciell sort?
vilka film och musik format funkar?
MVH
Funkar de o koppla in en extern hdd till xbox360 och lyssna på musiken o kolla på filmer som finns på den?
isf ska de vara nån speciell sort?
vilka film och musik format funkar?
MVH
Nej, varför söker du inte innan du gör nya trådar om saker som frågats om typ 1000 gånger ?
Spelar just nu: Enchanted Arms
Reinkaos, du bör nog läsa på lite innan du svarar nästa gång...
Visst kan du koppla dit en extern, kolla här:
http://www.llamma.com/xbox360/mods/U...rive%20Mod.htm
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
Nu kanske jag är ute o cyklar men vad jag vet så går det inte att helt ersätta den 20GB som MS tillhandahåller, du kan väl inte använda en extern HDD till allt som MS variant tillåter?Original inlägg av rejjo
Original inlägg av cool
Frågan handlade om att spela upp musik och video från disken, inte använda den till "allt som originaldisken används till".
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Läs i guiden jag länkade till, där står vad man kan göra. Och nej, den kan inte helt ersätta MS hdd, men att spela musik och video ifrån en extern fungerar fint...
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
man kan endast spela upp musik och titta på bilder med en extern disk kopplad till 360.Original inlägg av rejjo
Xbox 360 Resident Evil Red!
Xbox Live! Gamertag: Lunatico
Bookmarks