Är det kommande fractal chippet ett okej chip?
Måste spelen manbränner vara dvd - dl oavsett chip/firmware hack?
Är det kommande fractal chippet ett okej chip?
Måste spelen manbränner vara dvd - dl oavsett chip/firmware hack?
Ja, DL kommer man inte från. +DL, annars kan man inte sätta layerbreak rätt vad jag förstått.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Har inte själv en 360 och inte helt insatt i flashning av dvd:n och dom olika chip som kommit ut, så jag har en liten fråga gällande det kommande fractal chippet.
Vad skiljer det från en flashning av firmware? Är det bara att firmwaren inte ändras och således kan inte Microsoft känna av om man har moddat boxen eller är det några mer fördelar? Vad skiljer det från NME chippet som inte verkar vara det hetaste på marknaden? Är det att skivorna inte behöver brännas på ett speciellt sätt för detta chip som man behöver med NME? Eller finns det mer skillnader?
När släpps fractal chipet är det någon som vet det ??
¤X¤B¤O¤X ¤=¤ ¤3¤6¤0¤
Har inte sett något datum på sveska åteförs'äljare. Har dock sett på ett antal utändska siter att 18 september(måndag) är release. Har ingen aning hur pålitgligt detta är dock.. MVH Sniffx
Jag har förbokat några exemplar, så jag skriver här när jag får dom
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks