Hej !
Jag har precis satt i ett chip i min xbox men uppdaterar man till senaste firmwaren på chippet?
måste man plocka ur chippet ? eller ansluter man i en kabel eller hur gör man?
tacksam för guide men det går även bra med en bra beskrivning
Hej !
Jag har precis satt i ett chip i min xbox men uppdaterar man till senaste firmwaren på chippet?
måste man plocka ur chippet ? eller ansluter man i en kabel eller hur gör man?
tacksam för guide men det går även bra med en bra beskrivning
¤X¤B¤O¤X ¤=¤ ¤3¤6¤0¤
Har du stoppat i ett chip din box utan att veta vad det är & vad den gör...och hur man gör!?
nej inte jag jag lämnade in det men dom hade inte senaste firmwaren hemma så därför vill jag uppdatera den själv går det?
¤X¤B¤O¤X ¤=¤ ¤3¤6¤0¤
Ja du måste in med kabel.. samma procedur som när du flashar fw..
Vad är det för chip du har då......
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Nme-chippet
¤X¤B¤O¤X ¤=¤ ¤3¤6¤0¤
hur flashar man "360 Xtreme FW Chip sst 39sf020A" chipet som ni har ..
tänkte skaffa den snart ..slippa flasha om driven när jag kör live varje gång.
flashar man som när man flashar driven i boxen eller .
just nu kör jag med extreme 3.3 i en samsung drive.
Man flashar precis som du gör nu. Håll reda på vad du flashar bara, du kan ju flasha om både original minnet och extraminnet.
[gen]evil-a... vad var det för tomtar du var hos egentligen, det går inte uppdatera något med NME chippet, du måste ta bort chippet och flasha om driven eller montera ett annat chip för att få nyare programvara.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ok men en sak till när jag ska flasha hur vet jag vilken som e vilken ??
vilket flash program är bäst
¤X¤B¤O¤X ¤=¤ ¤3¤6¤0¤
om du ska flasha driven nu allså inte nme chippen.
det beror på vad du har för drive tror jag, de finns en birdi flasher för hitachi driven
och för samsung så föredrar jag 360sam & mtkflash
men de finns andra autoflashers
Last edited by istallion; 2006-09-12 at 23:48.
Bookmarks