Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Bootinställningar

Registrerade
    Sep 2006
    Från
    Holmsund
    Respekt
    0

Bootinställningar

Hej. Jag var ute ett tag här om dagen och brorsan spelade lite på xboxet. Sen har ändrat massa bootinställningar så det spelar ingen roll om man startar med eject-knappen eller power-knappen så kommer man direkt till evolution x. Skulle behöva komma åt Smart XX-menyn så jag behöver lite hjälp. Kort och gott, hur kommer jag åt Smart XX-menyn igen? Nämnvärt är kanske också att jag har ett Smart XX OPX SE. Tack på förhand.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Varför kommer jag aldrig ihåg det där...

prova vita knappen på handkontrollen vid uppstart
    prova svarta knappen på handkontrollen vid uppstart

prova starta med powerknappen, tryck sedan på eject
    prova starta med eject, tryck sedan på power

säg vad som fungerade bäst...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Sep 2006
    Från
    Holmsund
    Respekt
    0
    Inget av de verkar funka =S

Edit: Dum som jag är så kollade jag inte på smart xx's faq. Där hittade jag att man skulle trycka på powerknappen och när ringen runt eject knappen lös rött skulle man trycka på eject. Men tack för hjälpen, det var ju i princip rätt bara min timing som är lite kass :P
    Last edited by Ralph Wiggum; 2006-09-12 at 20:53.

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner