New Team Xecuter Product: Blaster360
Team-Xecuter
New Team Xecuter Product: Blaster360
Team-Xecuter
ser ju grymt ut om det nu är äkta vill säga
¤X¤B¤O¤X ¤=¤ ¤3¤6¤0¤
Nog är det äkta alltid. Frågan är bara när man kan köpa en sån här i Sverige?
Den ska tydligen släppas i slutet av Oktober.
Hansi, kommer ni att ta in den?
Ja
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
vad e det där på sidan man skall sätta den i?
Sen skall man koppla i det där USB kitet i den el?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Som jag förstår det så är det S-ATA kopplingar som standard, men om man vill så kan man hänga på USB-kitet på det hela.
ja men vart fäster man det bara utanpå el måste ju ha ngn förbindelse med 360in ju
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Vet inte exakt hur man kopplar den till 360, men man blir tvungen öppna boxen första gången för att montera den i alla fall. Skulle vara mycket lätt montering på 5 minuter, enligt tillverkaren. Sen är det fritt fram att flasha hur mycket man vill utan att öppna boxen igen.
//edit stavfel
Ja det var det jag misstänkte för enligt dom själva & jag "citerar"
"A couple of weeks ago we gave you a sneak peak at a device that allowed flashing your firmware without ever having to open up your Xbox 360 again. No soldering, no cutting of the case - just plug 'n' go. "Slut citat"
Då får man ju uppfattningen att det är bara att sätta på xboxen (säger inte vart) utan att lödda eller att öppna boxen överhuvudtaget??
Nej, inte om man behärskar språket och läser vad som står. Ordet du missar är *AGAIN*Original inlägg av pege63
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jo jag missade det
Men skall det bara fästas utanpå el sen skall man använda USB minnen el det där USB kittet?
Kommer man forfarande att behöva det där SATA kortet om man inte har SATA på PCn?
Eller Kopplar man SATA kabeln på det där Blaster360?
Sorry 4 asking men undrar som bara den
Last edited by pege63; 2006-09-19 at 22:52.
Det enda den där prylen gör är ju att skarva ut sata kontakten samt att den har en switch för att välja om dvdläsarens sata skall vara anslutet till 360 moderkortet eller till den externa kontakten.
Har det kommit någon hint om prisläget på denna pryl?
Blaster360 färdig:
http://www.team-xecuter.com/forums/s...ad.php?t=43859
När kommer den till PsxCare?
Kostnad?
Hansi? Något du kan svara på?
Jag svarar på det när jag har den på hyllan.
Bookmarks