Kan man koppla sin PS2 till PCn och sen spela det på datorn?
Kan man koppla sin PS2 till PCn och sen spela det på datorn?
Du kan koppla tvsladden från din ps2 till ditt grafikkorts videoingång om du har ett sådant grafikkort. Eller så kan du köpa en vga adapter. Resultatet blir att bilden från ps2:an kommer på din datorskärm.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det enda du kan göra är att använda emulator på datorn, men segt som tuggumi och funkar inge vidare!
bilden på min tv blir helt oskarp när jag har orginalkabel. men när jag har RGB PAL/NTSC så blir det snyggt. Men dvd-filmer blir gröna![]()
Du har ju matrix infinity, läs manualen :-)
http://www.infinitymod.com/cgi-bin/m...ty_instruction
Tryck på triangel + cirkel för att få upp infinity menyn.
Borde finnas något om rgb green fix eller liknande där att aktivera.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Oj! det va min gamla "stora" PS2:an. Detta e min nya som jag har nu. Ochippad.
Ochippat, aja baja INTE svära i detta forumet. Stoppa plågsamma konsollförsök, din nya ps2 vill också ha ett chip begriper du väl.
hahaha jadå. jag tänkte skicka in den till er för chippning.
Bookmarks