köpes: nätdel/nätadapter/strömsladd (kalla det vad du vill) till en xbox 360 wireless steering wheel.
så klart ska den vara orginal, europeisk och utan skador, är villig att ge 150-200 kr för en
hör av er till min mail: shagmaster1982@hotmail.com
köpes: nätdel/nätadapter/strömsladd (kalla det vad du vill) till en xbox 360 wireless steering wheel.
så klart ska den vara orginal, europeisk och utan skador, är villig att ge 150-200 kr för en
hör av er till min mail: shagmaster1982@hotmail.com
XBOX 360, JTAGBAR med RROD
Säljes med Enhet, ström/nät kabel, videokabel (ej hdmi), samt 20gb HDD
Fullt fungerande för övrigt Förutom RROD då förstås.
Ge mig ett bud!
eriikn@live.se
Mvh
Erik
Last edited by erikcp; 2010-11-07 at 12:32.
Säljes för 100kr
Hitachi-LG "0079FL" Sept 2007 - oflashad
Skalet, vitt och i bra skick. Något enstaka skrapmärke då boxen öppnades.
Moderkortet är brutet i två delar, precis där GPU chipset sitter :P
Om någon vill ha prylarna för en hundring eller ett paket cigg, kom och hämta skiten i Huddinge närsom.
PMa mig så ordnar vi tid/datum.
Vi har gjort en ny Köpes & Säljes flik där vi annonser i
Jag har där lagt ut en J-taggad konsol, med blå powerdiod samt svart skal o HDD med XexMEny på samt tillbehör
http://forum.psxcare.com/support/cla...witem&itemid=9
Den tänkte jag byta mot en PS3 Slim då jag inte haft någon så jag kan testa lite donglar, men nu har jag fått tag på en slim ( bytte en av mian tjockisar med en vän ) och nu säljes den eller bytes mot en Popcorn Hour A-200 som är billigare än priset jag angivit
Kika in i vår nya sektion vettja
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Har 3st nätagg 203w som blivit över .
Finns fortfarande intresse för dessa ?, ett tag betalades det 350:-/st.
Bara en stilla undran från min sida om det är värt att kränga skiten.
/Johan
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Intresserad av att köpa ett Xbox 360 chassi.
Finns i Sundsvall:
william at hultqvist.pp.se
söker en billig hd... allt av intresse! twenty1@live.se
Hej
Någon som har en ck3 probe, eventuellt bara kabeln som går till proben att sälja?
Hej
Tänkte bli av med lite Xbox saker.
En box:
-Utan HDMI
-Utan skal
-Utan hårddisk
-RROD
-Samsung läsare
-Flashad med ~1.5 (?)
Nätaggregat:
-Original
-203W
Kompositkabel:
-Original
-Aldrig använd
-Ej uppackad
Minneskort:
-Original
-Målat brunt (fungerar utan några problem)
-256MB
Xbox VGA kabel
-Lite använd, fungerar utan problem
Xbox Live Arcade
-5 arcadespel
-Använt 1 gång
-Inga repor
Bud som gäller på allting.
Allt finns i Södra Stockholm, kan mötas inne i stan för affär.
Skicka pm eller mail till richard_b'locket@hotmail.com (utan ').
Last edited by deduva; 2011-10-17 at 00:12.
DGX V1.1S säljes! Någon som behöver en sådan?
Säljes, Xbox 360 Elite (Zephyr) JTAG moddad, tyvärr RROD finns i stockholm hade tänkt mig 300:- men kan gå med på att disskutera pris vid snabb affär. PSU medföljer givetvis samt en VGA / RCA Kabel
ni når mig på richard_m89@hotmail.com
MVH!
Hej,
Jag har två st samsung läsare till salu. Dom kommer från RROD xboxar. Dom funkar, dock inte använts på ett bra tag. Den ena köptes av mig i samma veva som RROD skedde och jag gav upp intresset för det så den är aldrig använd, köpt av företag här i Sverige. Den andra är flashad, dock var det fyra år sen så jag har inget minne av vilken versioner det är. Men den funkade bra då, dom har varit väl omhändertagna och är inte förlorade i damm. Hör inget konstigt ljud från dom när dom spinner och ingen konstig lukt som om nått skulle vara bränt. Jag har mätt strömmen på båda bara för att vara 100%. Har ingen aning om vad dom är värda så kom med förslag. Bor skåne. Tack O hej =))
--EDIT-- Moddelen på båda är TS-H943 F/W MS28. Om det behövs mer info så hojta till.
Bookmarks