De flesta kanske redan vet det.... men annars kan jag tipsa om att man kan ladda hem covers till alla sina XBox360 spel på cdcovers.cc
Ett gäng tomma dvd-fodral så ser det ju ut som man har hyllan full med originalspel :-)
De flesta kanske redan vet det.... men annars kan jag tipsa om att man kan ladda hem covers till alla sina XBox360 spel på cdcovers.cc
Ett gäng tomma dvd-fodral så ser det ju ut som man har hyllan full med originalspel :-)
Jag har Covers till alla Xbox 360 spel utom Just Cause i _MYCKET_ hög upplösning (600 DPi) vilket är bra mycket bättre än de som finns på CDCovers.cc, säg till om ni vill ha omslag till något spel.
Spelar just nu: Enchanted Arms
till
:-)
Huh? Skriv din mail här och säg vilket omslag du vill ha så skickar jag.Original inlägg av Enlund
Det är lungt faktiskt. har tankat hem ett gäng från cdcovers.cc och printat på min färglaser. Ser kanonbra ut.
Men tack!
Hur mycket tar alla upp i rarat format?
MVH
Mikael Bäck
Jeeeesus, alla? Det skulle nog ta över 1 GB ^^Original inlägg av mikael.beck
Shit du har inte dc eller nått.
Är nämligen intresserad av de flesta.
MVH
Mikael Bäck
ja det är jag också
Kanske kan ladda upp till en torrentsida?Original inlägg av Reinkaos
Reinkaos, om du kan tänka dig bränna alla på en DVD och skicka till mig, ersätter jag kostnader och blir jag glad
Du kan maila mig på naseape@hotmail.com ifall du är beredd att göra det.
Nån som har covern till Import Tuner Challenge???
Den skulle jag gärna vilja ha.....
hmmm. finns här, men jag har inte access att ladda hem den
http://www.generetic.org/console-dvd...ge-custom.html
Reinkaos - hade inte du till alla spel? Man kan inte få covern till Import Tuner..... ?
Bookmarks