när ja ska apela upp img filer i boxen så fattas/bryter boxen filmen när de återsår typ 5 min av slutet... j-vligt störande!!! hela filmen funkar klockrent i datorn... kan de bero på att ja måste uppdatera xbmc lr va tror ni?
tacksam för all hjälp!
när ja ska apela upp img filer i boxen så fattas/bryter boxen filmen när de återsår typ 5 min av slutet... j-vligt störande!!! hela filmen funkar klockrent i datorn... kan de bero på att ja måste uppdatera xbmc lr va tror ni?
tacksam för all hjälp!
2005-01-12 är den från...
ja då är säkert problemet där
kör det senaste så löser det sig säkert
okej, tack grabbar! vilket datum är de senaste..?
Någonting från september i år vore väl en bra start..
XBMC manualen säger detta.
Why can't Xbox Media Center read/play files larger than 4GB from the Xbox? harddrive?
This is due to a Xbox? limitation in the FAT-X format (not a XBMC issue that can be fixed).
Så det spelar ingen roll om du uppdaterar till den senaste om jag förstår det rätt.
h**p://www.xboxmediacenter.com/wiki/index.php?title=Troubleshooting#Why_can.27t_Xbox_M edia_Center_read.2Fplay_files_larger_than_4GB_from _the_Xbox.E2.84.A2_harddrive.3F
Jaha, du spelar från hårddisken och får felmeddelanden när du lägger upp img-filen dit?
hett tips är att antingen packa upp img-filen, eller ännu hellre spela upp den över nätet från datorn.
Last edited by frejac; 2006-09-27 at 08:16.
Var han skrev det?
Det var ju bara ett antagande eftersom det rör sig om slutet på en film.
Och i brist på mer information så får väl vänta och se.
märkte att ja har glömt bort hur f-n man uppdaterar xbmc...*rodnar* hur var de man bar sig åt grabbar och tjejer..?
tack på förhand!
Bookmarks