Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Läsaren funkar inte längre...:(

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2006
    Inlägg
    6
    Respekt
    0

    Arrow Läsaren funkar inte längre...:(

    Tjennare..ja undrar om nån vet hur man ska åtgärda att läsaren inte kommer ut längre å den launchar inte spel heller.... snälla hör av er fort...ja vill ha mitt ps2 igen

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Man får ta isär den och sätta mekaniken rätt igen. Vi fixar det för 350:- inkl lite rengöring/justering/smörjning så att ps2:an mår lite bättre överlag.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2006
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    e du säker på att de e så...för en kompis hade en läsare liggandes så ja satte i den...men de funka ändå inte..

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Nä jag har ju inte sett just din ps2...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Mar 2006
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    men du vet inte vad de kan vara annars....för om de e nått simpelt så man kan laga det själv ska jag göra det....annars e de soptunnan nästa

  6. #6
    Registrerade
    Apr 2005
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    hehe, soptunnan är ju onödigt men låter som om nån komponent på kortet har brunnit, antagligen sånt som "laserfixen" skulle skydda mot!

    eller inte, jag kan inte mycket om PS2

  7. #7
    Registrerade
    Mar 2006
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    kanske lite drastiskt men ja betalar inte nårra stora pengar på ett ps2 när 3:an kommer om ett halvår

  8. #8
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    viss skillnad på en PS2 för 998 & 6000 kr
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  9. #9
    Registrerade
    Mar 2006
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    ja sant...men om man kan köpa ett tv spel för 6000 å spela alla ps2 + ps3(med andra roliga finnesser) så köper ja bara de å slösar inte 1000 spänn extra för ett ps2 som ja använder i ett halvår....

  10. #10
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    som men 360 mycket snack liten verkstad "bakåtkompatibelt" ska tas med nypa salt i alla väder
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Liknande diskussioner

  1. Nu funkar inte surreal64 längre...
    By mickiania in forum Emulatorer
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2005-03-12, 10:23
  2. mina ps1 spel funkar inte! Hansi snälla hjälp
    By MiniCon in forum Playstation produktsupport - övrigt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-06-22, 17:42
  3. Funkar fortfarande inte med biosen
    By Abster in forum X-B.I.T. support
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-12-07, 16:38
  4. Det funkar inte
    By cissi in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-07, 11:26

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •