Tjaabaa!
tänkte kolla med er på psxcare om man nu vill köpa ett chip vilket ska man köpa?
Tjaabaa!
tänkte kolla med er på psxcare om man nu vill köpa ett chip vilket ska man köpa?
SmartXX
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hansi finns smartxx till xbox 360 ?Original inlägg av Hansi
Nä. Jag är trött, såg inte att jag var i xbox 360 avdelningen.
Jag föredrar att flasha om drivarna.
Men skall du absolut ha ett chip så har jag billiga nme 360 kloner. Alla nackdelar med nme 360 får du på köpet.
Snart hoppas jag ha ett bättre chip i sortimentet.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Fractal 360 är det bara skit det också?
Nej, jag har förbeställt fractal men min leverantör har inte fått in dom.
tack för snabbt svar då väntar jag tills du fått hem .Original inlägg av Hansi
Verkar Fractal nåt att satsa på då? Vad kommer du ta för dem?
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
http://forum.psxcare.com/support/sho...hlight=fractalVerkar Fractal nåt att satsa på då?
http://forum.psxcare.com/support/sho...hlight=fractal
Vad säger Hansi om Fractal? Läga att avakta eller ska man köra på mjukvarumodd?
Jag skulle aldrig vänta på något som har med tvspel att göra, bara köra på det som finns och ha kul idag...
Det är sant iof, blir nog till att beställa ett par mjukvarumoddade boxar av dig senare ikväll eller imorgon, har ni Hitachi boxar inne eller är det väntetid på dem?
Vad är det annars som skiljer Fractal från FW-modd?
Det är väntetid på allt just nu, men bara kanske en vecka.
Bookmarks