hur använder man dns server det fins 2 stycken vilken an de ska jag skriva på primary eller alternade jag behöver hjällp med det. Jag skriver in det det finns 2 stycket dns server på datan och det finns på xboxen oxo aså den primary och alternate
hur använder man dns server det fins 2 stycken vilken an de ska jag skriva på primary eller alternade jag behöver hjällp med det. Jag skriver in det det finns 2 stycket dns server på datan och det finns på xboxen oxo aså den primary och alternate
Du kan skriva in hur många DNS du vill på datorn. Vilken du har som primary eller secondary spelar ingen roll ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Eyy, läs dns/bind manualen :-)
http://www.bind9.net/manuals
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks