Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Klant

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Umeå
    Respekt
    22

Klant

Hej alla...jah har nyss bränt en dvd samsung....ved hände då kan man köpa ny dvd läsare eller....jag forsökte flasha om men det gick inte för att den är en ms28.....då efter en letande på internet hitta jag en guide om att man skulle löda bort en motståndare osv....jag gjorde det och nu är bara kasta skiten

Registrerade
    Aug 2002
    Från
    Sundsvall
    Respekt
    0
    ge inte upp hoppet än...
    löd ihop punkterna ala vcc tricket..
    motstådet måste inte vara där för att det ska fungera, fungerar med bara en kabelstump.

vad är det som är fel förresten?

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Umeå
    Respekt
    22
    den blinkar rött efter ett tag.......jah forsökte löda tilbaka men det vart för mycket......för varmt.......kanske går att fixa men jag vill inte göra mer ..i värsta fall tror att psxcare kan ta fram min nyckel från chippet.....det känns tung köpa en till 360 för det....det blr dyrt

Registrerade
    Aug 2002
    Från
    Sundsvall
    Respekt
    0
    har du provat att löda ihop punkterna?

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Umeå
    Respekt
    22
    ja..men jag gör inget mer nu jag skickar den till psxcare de får göra det bästa.......men det känns ändå tungt köpa en ny xbox bara för dvd min är 5 dagar gammal:/ det borde finnas nåt.

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Umeå
    Respekt
    22
    Jag kollade noga och det finns en liten chans att få den fungerar kanske måste löda mot chippet ta bort limmet osv men det går jag ska skicka den på måndag får vi se.

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner