Min 360 hänger sig jämt när jag ska spela något spel, spelar ingen roll om det är demo från hdd eller skiva (org och backup).

Ska ta det från början:

Har en premium med samsung och dubbla firmware chip. Den har fungerat klockrent de två första månaderna.

Tills en regnig dag då mina batterier började ta slut i dosan så jag tryckte in plug and play kit - direkt hängde sig spelet (nhl07).

Sedan dess har den hängt sig så fort jag börjar spela ett spel - kommer in i menyerna osv men när det är dags för spel så hänger det sig ganska snart. Dock har jag aldrig fått något felmeddelande, inga röda ringar.

Har läst och provat allt jag kommit över, stängt av chippet och kört org. dragit ut hdd+alla sladdar+kört med p&p kit och utan. Initial setup. Ingen någon profil invald osv osv.

Har haft ett undantag då jag lyckades spela två timmar utan problem, det hängde sig aldrig utan stängde av det själv. Arkad spel går ofta bra utan det verkar som om det hänger sig när det är dags att arbeta rejält.

Någon som har en idé? Blir ju svårt att skicka den till tyskland eftersom den är chippad. Kanske det inte är överhettningsproblem eftersom jag aldrig fått några röda ringar men ett riktigt jobbigt problem är det iaf.

Tacksam för svar