Tjena!
funkar denna bra att bränna xbox360 spel på?
NEC DVD±brännare AD-5170 IDE Silver OEM DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer)
Hade en nec 3510 innan och den funkade mkt bra.
Tjena!
funkar denna bra att bränna xbox360 spel på?
NEC DVD±brännare AD-5170 IDE Silver OEM DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer)
Hade en nec 3510 innan och den funkade mkt bra.
Har inte läst nåt om just den brännaren..... men jag säger som jag brukar - TESTA! Det kostar ju bara en skiva om det inte funkar.
jo men onödigt köpa en brännare som kanske inte funkar även om en brännare bara kostar 350kr. Fanns ju andra att välja på...
aha... tolkade dig som att du redan hade köpt den.
men vafan, om du nu ska köpa en ny.... varför inte satsa på en Pioneer D111 direkt som garanterat funkar?
den fanns ej att köpa från komplett i det paketet men klart kan ju alltid slänga in den själv... finns ej att köpa på komplett ens....så är det nån som testat nec 5170?
Last edited by mickys; 2006-10-03 at 19:26.
Jag har en sådan brännare och jag har inte lyckats bränna något ännu, letar efter en nyare firmware till den.
Har provat att bränna i nero 7 samt alcohol.
För mig verkar det som om iExtreme tog mindre hänsyn till brännare booktype osv. Brände med min brännare som satt i laptopen. Matshita nånting heter den. Funkade i alla tre 360 läsarna. Då hade jag inte ens möjlighet att ändra booktype. Bara att bränna i imgburn. Innan var Hitachin omöjlig att läsa nånting annat än LiteON eller Pioneer med Verbatim eller HP. Nu verkar den ta allt den med. Kanske är det därför som det börjar bannas nu? Det var en vild spekulation. Nu kör jag bara på min LiteOn. Men som sagt. Jag upplever att iExtreme firmwaren sätter mindre krav på brännaren.
Bookmarks