Jag har den lilla varianten av ps2 och jag har funderingar på att chippa den, o jag undrar om det går bra ett Matrix infinity chip i mitt ps2??
Kan jag även spela brända spel med det chippet?
Jag har den lilla varianten av ps2 och jag har funderingar på att chippa den, o jag undrar om det går bra ett Matrix infinity chip i mitt ps2??
Kan jag även spela brända spel med det chippet?
Det går bra med matrix infinity för att göra det du frågar efter.
Men är det modell scph-70004 rekommenderar jag att du gör dig av med den och köper en ny scph-75004 på t.ex. siba för 995:-, tidiga 70004 brukar dvdläsaren OFTA gå sönder på när man kör brända spel.
Sitter garantisigillet på baksiden = stor risk för trasig dvd
Sitter garantisigillet på undersidan = liten risk för trasig dvd
SPCH-75004 = obefintlig risk för trasig dvd
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det är den variationen jag har av ps2, jag köpte den på el giganten för 1000:-..
Det är scph 75004 jag har. Kan du rekomendera matrix infinity som ett bra val till mitt ps2?
Ja!
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ok jag tackar och jag skall hädanefter läsa i forumet om det är nåt.
/tackar för besväret
Bookmarks