Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Några frågor om PSP

Registrerade
    Oct 2006
    Respekt
    0

Question Några frågor om PSP

har funderat på att köpa en psp, mest för att se film på, och spela lite spel.
    jag funderar varför alla skriver om hur man nedgradderar till 1.5. borde inte den
    nyaste vara bäst? hade även tänkt att ha min psp att surfa med, hörde att det
    skulle gå, stämmer det? om ja kan man då installera saker på den ex. poker
    klienter, msn mm...?

Registrerade
    Jun 2004
    Respekt
    0
    Jag har läst lite , och vad jag förstår det som, så är det för att kunna spela spel, som man inte köpt(?) el liknande, och spela filmer som har andra format än vad PsP't igentligen klarar av att spela. Och detta fungerar inte med de nyare versionenerna, därför man nergraderar till en äldre version som det fungerade att göra allt detta på.

Det vet jag ingenting om, kanske går. låter lite tveksamt dock, men jag har absolut ingen aning

Och du bör veta vad du har för version på ditt psp menar, vad för moderkort så du inte har ta-082 för då får du problem om du flashar om det.

Registrerade
    Oct 2006
    Respekt
    0
    1,5 vill folk ha för att kunna köra emulatorer och spel från minneskortet, ska man bara se på umd film och spela orginalspel funkar det nog bättre med senaste versionen.

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Stockholm
    Respekt
    24
    1.5 klarar att starta egenutvecklade program (det finns jätte många lagliga gratis spel och prgram att ladda hem), emulatorer, pirat/backup spel och filmer som använder andra/bättre codec = bättre kvalité.
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Jag är också lite nyfiken på PSPn. Jag har trådlöst nätverk (108) i min lgh. Kan jag streama musik, film till Pspn ifrån en dator?

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Tcip
    Jag är också lite nyfiken på PSPn. Jag har trådlöst nätverk (108) i min lgh. Kan jag streama musik, film till Pspn ifrån en dator?
    Japp med Pimp Streamer som är Homebrew
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Citat Original inlägg av Pendragon
    Japp med Pimp Streamer som är Homebrew
    Hue?! (jag har bara tittat på en PSP en gång, så jag kan inget om dom. Har inte PSP sedan innan, kör på Xbox :P)

Liknande diskussioner

1. Guide: Konvertera videos till din psp
    By Fruktsoda in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2008-12-13, 15:00
  2. Ny PSP användare HJÄLP!
    By Junta in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 15:13
  3. Psp Themes
    By Lynx in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2006-07-21, 19:36
  4. PSP klarheter
    By lifeinslowmotio in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2006-05-13, 00:23
  5. Köpt importerad PSP från JPN....kan ej regga mig..
    By Grifter in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2006-05-07, 00:44

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner