PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB
360 JTAG With 500 GB USB External Drive
360 JTAG Backup Console
360 JTAGable Console
Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)
hd-bits är helt okej. mycket som kommer dit, men hastigheterna är inte alltid så bra. SceneHD är riktigt bra. Väldigt många svenskar där så kommer alltid upp i full hastighet. Tar inte heller lång tid innan filmer laddas upp. Jag ser bara filmer i HD och tankar alltid från SceneHD. Du kan ju få invite till båda då jag har en hel del invites :P
Skulle nån ge mig en till tti.nu eller revulotiontt , skataren123@hotmail.com Tack!
bättre att använda invite-tråden som finns istället
trance_pj@hotmail.com lägg till på msn eller något
Nån som har en invite? tacksam. har en ratio på 6.38 på movieX
fredde_sund@hotmail.com
Last edited by Stumpen1337; 2008-12-11 at 21:22.
någon som vill byta till sig en swedvdr invite mot revolutiontt.net invite?
Hej
Är interesserad av följande
Hd-bits
Bit hdtv
Erbjuder:
Orört konto på swebits
Konto hos under-ground gamer 1.0 ratio, endast tankat några gig
Invite till what.cd
Invite till softmp3.org
Orört Torrentbytes.org
Hade konto hos bit-hdtv för ett tag sen men glömmde logga in där när jag var på semester, sjukt surt då jag hade 700gb uppladdat och endast tankat 200gb :[
Last edited by quuz; 2008-12-12 at 22:35.
Intresserad av:
- HDBits
Erbjuder
- TorrentLeech
- TTi
Det finns fortfarande en Invites-tråd, använd den istället!!
Hej är mycket intresserad av en invites till sceneHD, är det någon som är villig att ge mig en sådan skulle jag vara mycket tacksam.
mvh
prtscan
1. bumpa inte gamla trådar, använd dom som redan finns upp här istället (http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=27584) som handlar om samma sak egentligen (iaf det du vill få ut av din post)
2. om du vill ha en invite får du ta och ge lite mer info än att bara fråga efter invite, t.ex. din e-mail vore bra att ha om man ska ge dig en invite... plus så vill man ha info om hur du sköter dig på privata trackers... man dumpar inte invite till vem som helst...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
jag är med i sherwoodskogen.nu där jag har en ratio på 5.98 så jag är ingen hit and run. Vill bara hita en bra sida med HD film.
mvh
prtscan
Använd Invites tråden!!!! http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=27584
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
hörde att torrentleeach va en av dem bästa torrent siterna.....jag har tti invite och skulle vilja byta men nån som har torrentleeach invite.....sååå om de e nån som känner sig extra snäll så e de bara o maila mig....bazooka_joe27@hotmail.com
again, läs mitt förra inlägg... fan att folk inte förstår sig på att invites tråden är till för att få invites...
Google is your friend!
tjaba grabbar!
skulle bara kolla om någon här har en invite över till torrentleech till mig?
hade varit kanon!
tack o hej!
Letar fortfarande efter invite till Torrentleech =o) Har invite till RevTT och Spotify att byta med ;o)
men för i helvete gott folk, måste vi ha 500 trådar för att få invites till trackers som för övrigt är sjukt svåra att komma in på?!?!?!?!
Google is your friend!
Google is your friend!
hejsan någon som kan vara vänlig och giva en Torrentleech invite har tyvärr ingenting att byta med för tillfället. Försökt få tag på TL länge behöver verkligen inte vara rädda att jag kör hit'n'run kommer seeda
TL är en av dom svåraste trackersen att komma in på som diskuteras på det här forumet... kanske för att det är en av dom bästa trackersen i världen...
Google is your friend!
Bookmarks