Har du kollat i hotmails spam-mapp?
Min invite jag fick en gång i tiden till en yahoo-adress hamnade i skräpkorgen med automatik. Fick flytta den därifrån till inkorgen, å sen aktivera mitt konto.
Har du kollat i hotmails spam-mapp?
Min invite jag fick en gång i tiden till en yahoo-adress hamnade i skräpkorgen med automatik. Fick flytta den därifrån till inkorgen, å sen aktivera mitt konto.
Original inlägg av Effoc
Tack!
vad har du för uppkoppling ? och vet du hur man seedar? är du medlem på annan tracker?Original inlägg av savonit
sorry borde berättat lite mera, Jag är medlem på torrent bytes har en ratio där på 2,4 ca lite kast men men demonoid ratio 5,55
Sen på lite mindre och små sidor
Sitter just nu på en BBB 2/1 lina men på dagarna när jag sitter på plugget sitter vi på en delad giggalina, så det brukar gå att seeda ganska friskt om man haxar lite med bla vpn,
skall dock snart flytta och uppgradera till 24 mbit via bredbandeutaget
Nickar kesoman på Torrent Bytes
och savonit på demonoid
upploadar ca 9 gig per dygn totalt
ok, då förstår jag.
Men hur ska jag då göra eftersom jag inte har något just nu?...
inte så lätt att flasha min seed om jag inte har någon...
mkt bättre då var det klartOriginal inlägg av savonit
A confirmation email has been sent to the address you specified (savonitt@gmail.com)
2 invites kvar
Är helt ny inom Xbox världen och tankar och seedar som en galning på revolutiontt.
Jobbar alltid för en bra ratio även om jag måste seeda i åratal.
Gneiss på Filelist och Torrentbytes
Filelist: Join date: 98 weeks ago R: 1.105 U: 102.59 GB D: 92.80 GB
Torrentbytes: Join date: 95 weeks ago R: 1.067 U: 227.96 GB D: 213.45 GB
Är sugen på en invite om det finns tillgodo
(murray110@gmail.com)
A confirmation email has been sent to the address you specified (murray110@gmail.com)Original inlägg av Gneiss
har du en invite till filelist?
1 invite kvar
Har ingen invite att ge,mvh Nick
nick@ribersborg.com
nä du han hade fått den om han hade varit lite smart och skrivit sin ratio på ngn annan trackerOriginal inlägg av ZitreXx
var så god A confirmation email has been sent to the address you specified (zitrexx@hotmail.com).
så jag har typ 20 invites till torrent-dammage alla spelen till 360 kommer ut där med precis samtidigt nästan som TL
Varför är ni intresserade av vad folk har för ratio innan ni skickar ut invites?
har svarat på den frågan innan och svarar igen
problemet är bara det sköter inte ni er så straffas vi som invitar er förstår du.
Så om du tankar sönder ditt konto så tar de bort så att inte jag kan invita fler och att jag får varningar så jag invitar ingen som inte kan visa att han kan sköta sig på en annan tracker. så om du vill ha en invite så gör typ såhär
Ratio: 202,268.093 Uploaded: 46.17 GB Downloaded: 239.35 kB användrar namn effoc på revolutiontt.net
Om jag hade varit smart,hmm lite taskigt,kunde ha frågat kanske???
tänker inte avslöja min ratio här,men den var grym 700gb up o ner på swebits
Last edited by blaze; 2006-11-08 at 17:11.
nick på swebits? har 20 invites till torrent damage
Anv nikita på swebits
Är medlem i torrent damage,tack ändå.
Önskar om nån kan ge mig en invite till torrentleech,mvh Nick
samma spel finns ju på torrent damage ju så varför ha TL
Kan du ge invites till torrentdamage blaze?
MVH
Mikael Bäck
mikael beck skulle man kanske kunna få en invite till torrent damage? min ration på torrent leech är Uploaded: 0.99 TB Downloaded: 607.18 GB
Jag har redan ett konto på TL men tack ändå Effoc.
Grejen var den att jag frågade själv efter en invite till torrent damage så tyvärr har jag inga invites till Torrent damage.
Sorry general 31
MVH
Mikael Bäck
ok blaze vad är din ration för har ett par invites till torrent leech så vi skulle kanske kunan göra ett byte om du har kvar nåra invites
Skulle man kunna få en på invite till torrent damage??Original inlägg av Effoc
Revulution = Ratio: 14.910 Uploaded: 1.40 TB Downloaded: 96.11 GB
TL= Ratio: 22.168 Uploaded: 1.77 TB Downloaded: 81.77 GB
TTi. nu = Ratio: 13.519 1.125 TB 85.21 GB
Swebits = Ratio: 10.621 Uppladdat: 853.79 GiB Nerladdat: 80.39 GiB
Som du ser så seedear jag bra :P
skriv epost så ficksar vi detOriginal inlägg av jyggemannen
jorgenkatja@hotmail.comOriginal inlägg av Effoc
Skulle jag kunna få en invite till torrent damage?
Min e-mail är mikael.beck@hotmail.com
MVH
Mikael Bäck
mikael.beck@hotmail.com
jorgenkatja@hotmail.com
ni har mail var så goda
effoc har du kvar nåra invites till torrent damage? min ration på tl är Uploaded: 1.00 TB Downloaded: 607.18 GB
xbox sky uploaded: 256.65 GB downloaded 150 GB
mail general_117@hotmail.com
Last edited by general_31; 2006-11-09 at 18:34.
Har ännu ej fått någon Invite....Original inlägg av Effoc
Mikael du då???
Hej alla, är ny här på forumet. Undrar om det finns nån vänlig själ som skulle kunna Invita mig på torrentleech och bt.xbox-sky om det går? snyggis123@hotmail.com
Bookmarks