bt.xbox-sky behöver man inte bli invitad till
bt.xbox-sky behöver man inte bli invitad till
Nu är signup på revolutiontt.net stängd för gott. Endast invites från och med nu.....
Jag skulle vilja ha invite till torrent damage och torrent leech med eller kanske revolutiontt. Har ratio på 1.2 på filelist. mail: daniel_larsson@msn.com tack.
har du en invite till filelist att ge mig?Original inlägg av Psyfus
var så god
tack för inviten men tror det blev nått fel när jag regga för den säger att det e fel ticket number eller nått. tack endå.
hade gett dig invite på filelist om det hade funnit, tyvärr har dom det inte där.
Såg ni att någon hade lyckats komma över någon mods konto och skriva ett medelande att torrentleech skulle läggas ner?
Näe antar man behöver login för det. hehe.
Jo det har jag men när jag försöker regga mig så får jag inget mail som det står att det ska skickas :SHar ännu ej fått någon Invite....
Mikael du då???
MVH
Mikael Bäck
Effoc fick min Invite tack!!!
//Jyggemannen
mikael använder du hotmail så kan det hända att den hamnar i spammappen.
hej, skulle någon kunna vara superschysst och invita mig på http://www.revolutiontt.net/ ... tack på förhand
lars.abelsson@gmail.com
Om du läser lite i detta forum så ser du vad du skall göra!
tex som Effoc skrev en sida tidigare!!
har svarat på den frågan innan och svarar igen
problemet är bara det sköter inte ni er så straffas vi som invitar er förstår du.
Så om du tankar sönder ditt konto så tar de bort så att inte jag kan invita fler och att jag får varningar så jag invitar ingen som inte kan visa att han kan sköta sig på en annan tracker. så om du vill ha en invite så gör typ såhär
Ratio: 202,268.093 Uploaded: 46.17 GB Downloaded: 239.35 kB användrar namn effoc på revolutiontt.net
Förstår du?
//Jyggemannen
Kan någon invita mig till revolutiontt skulle det uppskattas enormt.
Kan skicka invite till scenetorrents, tti eller swebits som tack.
lätt att vi byter swebits mot revolutiontt
Mail?
MVH
Mikael Bäck
jyggemannen: Tack för ditt svar! sorry att du fick upprepa dig igen. Här är min info på sweseeders.net Ratio: 7.124 Uppladdat: 273.13 GiB Nerladdat: 38.34 GiB ... Sådär, håller tummarna på en invite nu
lars.abelsson@gmail.com
http://www.revolutiontt.net/ invite önskas
Det var det jag menade
Vi byter en invite på swebits mot en på revolutiontt
MVH
Mikael Bäck
Okej, det kan vi ordna. Skicka gärna din invite till bjornsva@spray.se så ska jag fixa in dig på swebits
bjornsva har du lust att skicka invite till scenetorrents åt mig? daniel_larsson@msn.com e min mail.
testa lite då och då kan ju va strul från deras sida...
Hör av dig annars så får man ta kontakt med dom
//Jyggemannen
Hej! Någon som vill byta en invite från någon sida? Exempelvis Scenetorrents som jag önskar mest nu Är medlem på swebits,piratebits,torrent-damage,xbox-sky,torrentleech,filelist,torrenbytes samt revolutiontt, så de behöver jag ej.
Har 4 invites till Revolution som jag kan tänkas byta, eller ge bort till folk som sköter sin ratio på andra torrentsidor
/Benne
Benneee du kan få ge mig en invite till revolutiontt om du har lust.
Visst det ska nog gå att ordna, men skriv gärna dina stats (ratio) från någon annan torrentsida som du är medlem på. Ge mig ditt nick så kan jag kolla upp det. Om du skött dig bra på andra sidor så skickar jag genast en invite.
Har testat och testat men får upp samma felmeddelande hela tiden Läste i en annan tråd att det är fler som har problem med aktiveringslänken. http://forum.psxcare.com/support/sho...t=27450&page=2
Vore schysst om någon kan ta kontakt med admin på revolution.net och höra efter vad det kan vara för fel.
*håller tummarna* /sukki
aa najs skicka till daniel_larsson@msn.com. Finns på filelist.org har samma användarnamn där. Inte så väldans hög ratio just nu, men inte under 1.0 iaf.
A confirmation email has been sent to the address you specified (daniel_larsson@msn.com)
Enjoy
Skulle du kunna skicka mig en invite till torrentleech? Finns på swebits, scenetorrents, tti och revolutiontt under samma nick om du vill kolla ratio.
bjornsva@spray.se
Bookmarks