Sida 10 av 10 FörstaFörsta ... 8910
Visar resultat 271 till 281 av 281

Diskussion: torrentleech

  1. #271
    Registrerade
    Mar 2009
    Inlägg
    196
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av gudro27 Visa Inlägg
    hahaha...asså du o din tjött....jag är inte intresserad av att besöka din hemsida...jag vill ha torrentleeach invite...och om du kan fixa de då kan vi snacka
    Det han menade var att du svarade på ett tre år gammalt inlägg och skrev: "Men jag då " och att det fick dig att framstå som ett bär.
    Han har inte bett dig besöka hans sida, det är en del av hans signatur, och den sidan har hjälpt många.
    Han har dessutom bett folk att sluta posta i den här tråden då det finns en tråd för invites.
    i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?

  2. #272
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av gudro27 Visa Inlägg
    hahaha...asså du o din tjött....jag är inte intresserad av att besöka din hemsida...jag vill ha torrentleeach invite...och om du kan fixa de då kan vi snacka
    det är min signatur, allt som står under strecket V är en del av min signatur, på samma sätt som alla andras
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #273
    Registrerade
    Feb 2010
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    det är min signatur, allt som står under strecket V är en del av min signatur, på samma sätt som alla andras
    jättebra grabbar.....men kan inte hjälpa mig istället för att mobba mig;D....känner ni nån som vill byta tti mot torentleech.....

  4. #274
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av gudro27 Visa Inlägg
    jättebra grabbar.....men kan inte hjälpa mig istället för att mobba mig;D....känner ni nån som vill byta tti mot torentleech.....
    vi mobbas inte, vi försöker bara tala om lite saker för dig som du inte verkade förstå... kanske på ett mindre snällt/trevligt vis, sorry... menne... TL invites är sällsynta, och när någon TL medlem väl får dom ger dom inte bort dom till vem som helst, jag har t.ex. inte fått en invite på typ 3-5 månader eller något sådant... kommer inte ihåg när jag fick invite senast...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #275
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    16
    Jag har 4st invites till TL :P men som Swizzy säger så är det inte något man ger bort till någon främling direkt. Missköter sig den man bjuder in så är det stor risk att man ryker i samma veva. Med andra ord så är en invite till torrentleech guld värd och inget man kastar iväg till första bästa.

    Men bjuder du på en 120Gb 360-hårddisk så ska jag fundera på det

  6. #276
    Registrerade
    Feb 2010
    Från
    Linköping
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    Lejonel har du inte lust att bjuda på en TL invite då (A) kan skicka all information du vill ha kan ev tänka mig byta mot mitt xbox-sky konto om det är nödvändigt

  7. #277
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av keelar Visa Inlägg
    Lejonel har du inte lust att bjuda på en TL invite då (A) kan skicka all information du vill ha kan ev tänka mig byta mot mitt xbox-sky konto om det är nödvändigt
    sådant där vill man inte se, man får ALDRIG erbjuda sitt eget konto till NÅGON tracker what so frikking ever, det är mot reglerna på 99.9% av torrent siterna som finns där man måste ha invite, dom siterna som inte har den regeln brukar i regel inte vara speciellt bra heller, skärp dig för fan!
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  8. #278
    Registrerade
    Feb 2010
    Från
    Linköping
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    Oj ok får be om ursäkt då :/

  9. #279
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    när folk erbjuder sina konton på det där viset börjar man undra hur många som faktiskt läst reglerna...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  10. #280
    Registrerade
    Feb 2010
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
    Jag har 4st invites till TL :P men som Swizzy säger så är det inte något man ger bort till någon främling direkt. Missköter sig den man bjuder in så är det stor risk att man ryker i samma veva. Med andra ord så är en invite till torrentleech guld värd och inget man kastar iväg till första bästa.

    Men bjuder du på en 120Gb 360-hårddisk så ska jag fundera på det
    omg har du 4 st invites men du vill inte ge bort en enda till en fin kille som lovar stenhårt att vara trogen till TL.....nån hd kan jag tyvärr inte köpa till dig eftersom jag jobbar för ikea och där tjänar man inga cash direkt.....jag har tti konto med 4 invites och har 3.096 i ratio.
    Snälla snälla snälla.......bara invita mig

  11. #281
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    218
    Respekt
    18
    nån som har invite över till mig ?

Sida 10 av 10 FörstaFörsta ... 8910

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •