XBMC-2006-10-08-BLINGBLING
någon som vet om detta är en ny xbmc eller är den old ?
XBMC-2006-10-08-BLINGBLING
någon som vet om detta är en ny xbmc eller är den old ?
Knowledge is realizing that the street is one-way, wisdom is looking both directions anyway
Det finns en hel del XBMC varianter gjorda av vem som helst. Är i grunden den samma som 2.0. Lite scriptat här och där, skins, visualiseringar, m.m. you name it.
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Som jag skrev i. Den finns inte. Personen har skapat den på egenhand, detta är alltså INTE xbins utsläpp! Dessutom så krashar en din Xbox troligen, många har haft problem med det. Så jag rekommenderar GasGiver4711 släppar, fungerar kalas
XBMC-CVS_2006-10-03-T3CH.rar ngt annat behövs inte
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Kan inte mer än hålla med pege63 ... Bäst att hålla sig till de versioner som är "offfciella" sen är det rätt kul att hålla på göra lite egna ändringar här och där när man väl satt sig in i hur allt är uppbyggt ..
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Jo, Shutcast och weather fungera inte i den (inte alla som har problem med det dock)Original inlägg av pege63
Funkar kanon här inga problem alls
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Det vart den dumma saken som fick min Xbox att starta om sig själv hela tiden. Andra har haft liknanade problem. Sedan så när dom packade upp trainers i C:\. Så dummade den sig igen (man vart tvungen att använda console disc eller liknanade disc. För att återställa den)Original inlägg av pege63
Bookmarks