Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: FW 2.71 Special Edition (SE)

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25

FW 2.71 Special Edition (SE)

Har nån vågat på sig att testa att flasha med den firmawaren än???? Är lite småsugen ... Men är orolig för att det kanske är lite buggigt och att det kan bli probs att återgå till 1.5 senare
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Oct 2006
    Respekt
    0
    Jag har gjort det, än så länge funkar det bra, alla homebrew som som jag hadde funkar fortfarande men jag har inte fått igång en enda iso, med Devhook blir det bara svart och umdemulator verkar inte funka men det är inte så viktigt.. har inte testat att gå tillbaka till 1.5 än, ska testa lite mer först.

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Tack för svaret One5siX. Du får gärna berätta hur det går ... Men skulle man inte lägga iso i en speciell folder inte den vanliga iso
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Oct 2006
    Respekt
    0
    Nej det är bara program till firmware 1.5 ska ligga i PSP/GAME150 istället för PSP/GAME, efter att jag installaret Devhook versionen för FW 2.71 SE så låg det även en iso_files_goes_here.txt i iso mappen.

Nu har jag iallafall lyckats få igång ett iso spel, har bara firmware 2.71 installerat, kanske behöver någon annan version, ett spel står det error 80020130 när det laddat enstund ett annat fick jag "disk could not be read" men ison funkade innan..

Registrerade
    Oct 2006
    Respekt
    0
    Har testat lite mer nu och komit fram till att det är äldre isos som inte funkar, alla 2.x spel verkar funka.. men det har väl nått med Devhook att göra, verkar inte finnans nån firmware installer som funkar till devhook i 2.71se och jag vet inte hur man installerar manuellt ..

Liknande diskussioner

1. Gamecube Special Edition
    By Bosse_ in forum Annonser/SPAM
    Senaste inlägg: 2004-04-26, 13:01
  2. Xbox Special Edition
    By DVDpilot in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-06-12, 08:30

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner