Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: DevHook 0.46 Problem?

Registrerade
    Oct 2006
    Respekt
    19

DevHook 0.46 Problem?

Hej,

När jag ska starta en .iso i DevHook 0.46 så går programet nästan alltid ut i "menyn" alltså firmware 2.71 istället för att starta upp spelet (.ison) som jag valt.

Detta händer inte alltid, men oftast, och det beror in på vilken .iso det är för samma .iso startar ibland automatiskt och ibland inte.

Det går självklart att gå till "UMD Game" när jag är ute i menyn och sedan trycka på X för att starta spelet, men ändå man undrar ju varför det blir så?

Någon som har en aning om vad felet kan vara?

Tack på förhand och jag hoppas att ni förstod vad jag mena.

MVH
    /K

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Lät lite udda ... "Fluke of teknique" men pröva att ominstallera om det stör dig för ofta ... Har aldrig hört om nåt liknande på nåt annat forum ... Funkar det kasst för mig med nåt (Kan vara vad som helst med vad som helst) så börjar jag om från början med att lägga in och allt ... När du väl har allt funkande klockrent så gör ett rar arkiv av allt du har på Mem stick och spara nånstans
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Oct 2006
    Respekt
    0
    Det är inte så att du råkat välja reboot xmb istället för för något annat i boot menyn?

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Kör du reboot XMB med Boosters orginal upplägg så börjar det med att köra iso´n direkt .. dvs om du inte lagt in nån mod ..
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Liknande diskussioner

1. Problem med Devhook
    By saldas in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 14:27
  2. DevHook 0.46 - Browser fukked up
    By Begga in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2006-08-09, 22:51
  3. Problem med Dashboard...
    By Feten in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2005-02-27, 22:44
  4. Stort problem NU
    By don-m in forum Evolution-X Dashboard