joo jag vet jag vart förbannad då norton hoppade upp och skrev kan inte ta bort också. men iaf du vet inte vad som kan ligga bakom att "photot" inte fungerar som det ska utan bara är en vanlig bild?
joo jag vet jag vart förbannad då norton hoppade upp och skrev kan inte ta bort också. men iaf du vet inte vad som kan ligga bakom att "photot" inte fungerar som det ska utan bara är en vanlig bild?
händer något av:
2. Du får en blå skärm, sen en röd (pspn rebootar, eller stänger av sig). Programmet gick igång men misslyckades med patchen. Prova igen.
3. Du får en blå skärm och sen en grön (pspn rebootar). Grattis patchen lyckades.
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
nope inget av det händer. utan det blir som bara en bild jag kan kolla på eller gå tillbaka om jag vill
men ska testa nu att gå offline och stänga av norton och se om det tycker om det bättre.
för att säga hur det gick så gick det bra. jag laddade hem ett annat program och stängde av norton då det nog var det som förstörde allt. viruset skulle få göra sin verkan.
första försöket till röda skärmen också
japp det var nog norton. Mitt antivirus har förstört crack filer etc även fast jag valt "ignore", sjukt irriterande.
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Bookmarks