Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Byta kylning i 360n

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    96
    Respekt
    21

    Byta kylning i 360n

    Tänkte byta kylningen på min 360 eftersom den låter så förbannat. Men frågan är vad man ska byta till...
    Hittade

    http://www.xcm.cc/xcm_high_speed_air...all_manual.htm

    och

    XBOX 360 Whisper Fan (Blue Lights) , typ samma som den som sitter i 360n fast tystare (enl tillverkaren) och lyser blått..

    Någon som har erfarenhet av hur dessa produkter är eller kan rekommendera någon annan.. finns iofs lösa fläktar att köpa men verkar bättre med dessa.
    DVD i sig låter en del eftersom jag testade med att tanka ner ett demo och köra fast kylningen är fortfarande största problemet, billigt skit rättare sagt

    (OBS någon förbaskad nyko kylning vill jag inte ha då får man hörselskador
    Last edited by Raymond; 2006-10-15 at 12:11.
    PS3 US version, XBOX 360 /Hitachi drive, och alla nintendo konsoller

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    193
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Raymond
    Tänkte byta kylningen på min 360 eftersom den låter så förbannat. Men frågan är vad man ska byta till...
    Hittade

    http://www.xcm.cc/xcm_high_speed_air...all_manual.htm

    och

    XBOX 360 Whisper Fan (Blue Lights) , typ samma som den som sitter i 360n fast tystare (enl tillverkaren) och lyser blått..

    Någon som har erfarenhet av hur dessa produkter är eller kan rekommendera någon annan.. finns iofs lösa fläktar att köpa men verkar bättre med dessa.
    DVD i sig låter en del eftersom jag testade med att tanka ner ett demo och köra fast kylningen är fortfarande största problemet, billigt skit rättare sagt

    (OBS någon förbaskad nyko kylning vill jag inte ha då får man hörselskador
    Jag har XBOX 360 Whisper Fan (Blue lights) i min, och det blev stor skillnad tycker jag. Men visst låter den fortfarande, men det är okej nu. High speed air cooler har jag osså testat och jag tyckte det var bra att man kan välja vilken hastighet man ska ha på fläkten, men däremot tar man upp en usb-ingång. Men det är smaksak vad du vill ha. Kolla på http://www.xcm.cc/360.htm, där finns det installationsanvisningar på båda och så kan du se resultatet. Jag är supernöjd med mitt fläktbyte så jag kan rekommendera XBOX 360 Whisper Fan (Blue lights). Har ju även XBOX 360 FULL CASE *X-RED* och jag ångrar mig inte.

Liknande diskussioner

  1. Nån som vill Byta?
    By Lucif3r in forum XBOX Case Mods
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-21, 23:37
  2. Byta namn på spel samt valfri ikon?
    By PussyWagon in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2005-03-23, 18:54
  3. Byta skiva i spel på psx
    By svennglenn in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-06-25, 11:06
  4. Byta HD med Xenium OS "Disc Tools"
    By chg64 in forum Xenium Support
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2004-03-15, 09:24
  5. Byta modchip?
    By Bill Rey in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2001-12-27, 22:41

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •