Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Vägrar starta Sims

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Hemma
    Respekt
    22

Vägrar starta Sims

Den säge bara att jag måste uppdatera software. Det är ett orginalspel och jag har provat devhook software 2.71

Vad göra ?. Dottern tjatar ihjäl mig
    Allt är inte så lätt säger kby71 !

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Exakt hur gör du när du startar spelet?

Får du igång andra spel med devhook?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Och vilken updater ligger med på spelet?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Stockholm
    Respekt
    24
    sims borde starta. vad jag kan minnas så kräver spelet bara fw 2.0
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Hemma
    Respekt
    22

Vadå för updater ?

När jag kör devhook UI v1.1.1 så väljer jag firmware 2.71 och sen udm select och sms. Funkar inte.

Kör jag ett annat spel och låter bli att gå åter till 1.50 så funkar det ändå inte.

Det som finns med är att den har en update till 2.5.

Det har funkat när vi köpte det men minns inte om det var innan nergraderingen

Det ska ju bara gå när det är en orginalskiva

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av kby71
    När jag kör devhook UI v1.1.1 så väljer jag firmware 2.71 och sen udm select och sms. Funkar inte.

Kör jag ett annat spel och låter bli att gå åter till 1.50 så funkar det ändå inte.

Det som finns med är att den har en update till 2.5.

Det har funkat när vi köpte det men minns inte om det var innan nergraderingen

Det ska ju bara gå när det är en orginalskiva

Sims spelet både ISO och Orginal fungerar finfint för mig och jag har en Fw 1.50 maskin

Skall du få igång ISO av spelet så starta upp Devhook och välj Fw 2.71 och mounta sims ison. *Ps. se till att ha en UMD skiva i UMD läsaren på din PSP.

Skall du starta ett orginal UMD spel så stoppa i den i läsaren, starta din PSP, kör Devhook, Välj UMD i menyn istället för att mounta en ISO och klicka på start.

Finns många trådar om hur man startar orginal UMD skivor så använd sökverktyget här på forumet
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Devhook ui 1.1.1 låter som något skitgammalt

Lägg in devhook 0.46 och kör från den.

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Hemma
    Respekt
    22

jaså

Så den är gammal ?. Ok får söka en ny

Registrerade
    May 2004
    Respekt
    21
    Den är inte gammal

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Näe den är absolut inte gammal .... Sista autoinstallern som har kommit
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Liknande diskussioner

1. XBoxen vägrar starta, verkar inte få ström!
    By suppermate in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2006-01-28, 19:19
  2. Konstiga saker som att boxen vägrar starta med chippet av..
    By Fruktsoda in forum SmartXX Support
    Senaste inlägg: 2005-06-08, 14:33
  3. Spelen vägrar starta
    By juffsarn in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2003-05-03, 19:53
  4. Installerat mod. Först funkade det, nu vägrar den starta.
    By Markus in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2003-01-20, 00:59

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner